nemam preporuku, ali imam jednu vrlo anti. ne za erkondisn, nista on bubica nije kriv, nego za mesetarsku bandu iz - "sigurnih veza".
proslog jula, na milion stepeni, vas skromni izvestac se napati do vilinih voda, il kako se vec zove onaj uzas kod luke bgd gde je sediste eminentne firme, i kupi uredjaj. i plati dodatni porez na pamet u vidu novcane naknade za ugradnju.
posto je, jelte, guzva, profesionalni-licencirani-krunisani monteri (montazeri?) dolaze u roku od 5 radnih dana. ko nece da ceka, ne mora, al' onda nema njkv garanciju. bezobrazluk br. 1: racuna se 5 radnih dana u nizu, minus dan kupovine, subota i nedelja. sto vam saopste kad sve platite. ako je pazar napravljen u cetvrtak (moj srecni slucaj), ugradnja sledi narednog petka!
ok, dodje i tqaj dan. dvoclani znojavi tim strucnjaka busi, drnda, smrdi, budzi, ugradjuje, smrdi... i ostavlja u zidu (spoljasnjem) RUPU. bezobrazluk 2: izvinte, ponestalo nam kita, gita, maltera, bogaznaj cega, sad cemo vam staviti traku (belu, diskretnu, skoro se ne vidi), pa cemo doci za koji dan da bla-bla-bla. narafski, niko se ne pojavljuje. zovi, ubedjuj se sa "operaterkom", pa tako vise puta. na kraju - konacni odustan.
bezobrazluk 3: zvoni juce tel, glasic pita jel to nikolica, ste kupili prosle godine klimu kod nas, vreme vam je za nas redovni servis. cijena, prava sitnica. marsh, bando (ostatak izjave nije za usi pristojnog sveta)! tras slusalicu. zaboravih da joj kazem da turi garanciju sefu u... rupicu na reveru.
pouka price: ne gledati samo sta, nego i od koga se kupuje.
nalickana banda, ko i oni veselnici sa topika o racunarima made in "moje podrumce". ma, gosn henri je n na n-ti posto u pravu. samo fekalisana motka .
eto, tako je to bilo. a vama hvala sto mi objasniste sta, kada i kako treba da se pere. pa kad se izvestim, mozda da potrazim uhlebije u serviserskoj bransi.
poz
Koju klimu uzeti ?
Started by
Celt
, May 21 2006 12:03
67 replies to this topic
#61
Posted 24 July 2007 - 15:26
#62
Posted 24 July 2007 - 16:01
4 godine imam LG, samo jednom radio kontrolu prosle godine, sve kako valja.
da ne bude da su najgori fushevi
da ne bude da su najgori fushevi
Edited by Larko, 24 July 2007 - 16:05.
#63
Posted 24 July 2007 - 22:20
.....e pa nama je danas dotuzilo vise ponasanje vrle firme od koje smo napazarili klimu i
lepo smo otisli u inspektorat u 27.marta 43-45, sa sve racunom ( amateri nam izdali racun u eurima i to overen ) kad smo je kupili,
sa sve potpisom servisera ( bez pecata) da smo radili servise uredno, i kolko shvatih,
posto smo bili vise nego precizni i doneli i kucanu izjavu u cemu je problem vec trecu godinu sa tom firmom i njihvim uslugama, simpaticni inspektor ce milosne majke da im se napominje koliko vec sutra...
p.s. svaka firma koja vam uradi "redovan godisnji servis" i to naplati koliko vec naplati, DUZNA JE DA VAM ZA TO IZDA I FISKALNI RACUN, pa se kad krenu da vas odgadjau po nedelju-dve dana da dodju da vam poprave klimu, koja se kvari svaki treci dan, kao nama, i sl...lepo pozovite na taj detalj... ili lepo prijava trzisnoj inspekciji, pa ako nece da vam klimu poprave- zamene, platice podebele pare po raznim osnovama....
malo nam je muka da nas rade za nase rodjene pare razni paceri i da jos budu drski kad trazis da dobijes ono sto si platio posteno....ni manje- ni vise
lepo smo otisli u inspektorat u 27.marta 43-45, sa sve racunom ( amateri nam izdali racun u eurima i to overen ) kad smo je kupili,
sa sve potpisom servisera ( bez pecata) da smo radili servise uredno, i kolko shvatih,
posto smo bili vise nego precizni i doneli i kucanu izjavu u cemu je problem vec trecu godinu sa tom firmom i njihvim uslugama, simpaticni inspektor ce milosne majke da im se napominje koliko vec sutra...
p.s. svaka firma koja vam uradi "redovan godisnji servis" i to naplati koliko vec naplati, DUZNA JE DA VAM ZA TO IZDA I FISKALNI RACUN, pa se kad krenu da vas odgadjau po nedelju-dve dana da dodju da vam poprave klimu, koja se kvari svaki treci dan, kao nama, i sl...lepo pozovite na taj detalj... ili lepo prijava trzisnoj inspekciji, pa ako nece da vam klimu poprave- zamene, platice podebele pare po raznim osnovama....
malo nam je muka da nas rade za nase rodjene pare razni paceri i da jos budu drski kad trazis da dobijes ono sto si platio posteno....ni manje- ni vise
#64
Posted 24 July 2007 - 23:48
QUOTE(wu tang clan @ 11 Jul 2006, 13:51) <{POST_SNAPBACK}>
stalno duva samo kompresor ne radi
Zavisi od uredjaja.Vecina ima stalno ukljucen ventilator ali neki su napravljeni tako da se i ventilator ugasi kada se dostigne odredjena temperatura(skuplji uredjaji).
Takodje spoljasnja temperatura isto ima uticaja na temperaturu vazduha koju uredjaj izbacuje.Ne ocekuj da na 45C taj isti uredjaj radi kao kada je 30C.Moji roditelji imaju mitsubishi koji evo radi vec 4 godine bez servisiranja punjenja ili garancije.Doneo im prijatelj iz Sofije a ugradio majstor za frizidere i sljaka kao nov.Operu filter par puta u toku leta i to je to.Ako je AC pravilno instaliran nema potrebe za punjenjem ili nekim redovnim odrzavanjem.
Edited by MAGRIPA65, 25 July 2007 - 01:44.
#65
Posted 25 July 2007 - 01:45
u mene mitsubishijeva g-line. nije se kvarila, niti je čujem, niti znam za nju ( a i voda iz nje čuda radi od cvića ).
je pinkicu skuplja, al u hr imash besplatan servis i održavanje. i onako na kraju ispadne po onoj: ko ne plati k..., plati likara!
je pinkicu skuplja, al u hr imash besplatan servis i održavanje. i onako na kraju ispadne po onoj: ko ne plati k..., plati likara!
#66
Posted 26 July 2007 - 13:59
upornost se na kraju isplatila...
ne znam sta je cika inspektor uradio, ali nama su iz te firme doneli novu klimu i odneli staru, uz svu mogucu ljubaznost, koje nije bilo ni u tragovima poslednjih 7 njihovih dolazaka
dobili smo garanciju na ovu 5 godina i nadam se da ce sad sve biti u redu i da necemo biti lose srece kao sa prvom
ne znam sta je cika inspektor uradio, ali nama su iz te firme doneli novu klimu i odneli staru, uz svu mogucu ljubaznost, koje nije bilo ni u tragovima poslednjih 7 njihovih dolazaka
dobili smo garanciju na ovu 5 godina i nadam se da ce sad sve biti u redu i da necemo biti lose srece kao sa prvom
#67
Posted 26 July 2007 - 23:28
Sutra kupujem VOX pa sta bude, ovu ne mogu da slusam (tj ne mogu ni vise televizor da cujem dok radi), a za popravku nam traze skoro ko za novu klimu ma zajebi rodjace....
#68
Posted 27 July 2007 - 08:44
QUOTE(belier @ 26 Jul 2007, 14:59) <{POST_SNAPBACK}>
upornost se na kraju isplatila...
ne znam sta je cika inspektor uradio, ali nama su iz te firme doneli novu klimu i odneli staru, uz svu mogucu ljubaznost, koje nije bilo ni u tragovima poslednjih 7 njihovih dolazaka
dobili smo garanciju na ovu 5 godina i nadam se da ce sad sve biti u redu i da necemo biti lose srece kao sa prvom
ne znam sta je cika inspektor uradio, ali nama su iz te firme doneli novu klimu i odneli staru, uz svu mogucu ljubaznost, koje nije bilo ni u tragovima poslednjih 7 njihovih dolazaka
dobili smo garanciju na ovu 5 godina i nadam se da ce sad sve biti u redu i da necemo biti lose srece kao sa prvom
iskreno cestitam. cini mi se da je tajna vaseg uspeha u "posto smo bili vise nego precizni".
poz