Jump to content


Photo

Dacia Logan


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
62 replies to this topic

#16 Spaghetti Monster

Spaghetti Monster
  • Members
  • 133 posts

Posted 25 April 2006 - 14:07

na ovoj temi ma puno vlasnika logana pa pogledaj
http://www.vrelegume...highlight=logan

#17 gile88

gile88
  • Members
  • 54 posts

Posted 06 June 2006 - 16:18

QUOTE(SummerBreeze @ 14 Apr 2006, 23:32)
Razmisljam o kupovini automobila, vidim da odsta ljudi vozi Logan-a , ima li ih medju vama, kako se pokazao?

Moji matorci ga voze,i prezadovoljni su.Sad ces sigurno misliti da te foliram ali nije teko veruj mi,verzija 1,5 dci,sto inace moji voze,1000km_jedan rezervoar.Mislim da sam ti tim sve rekao.Veliki pozdrav...

Edited by gile88, 06 June 2006 - 16:18.


#18 Misha_V

Misha_V
  • Members
  • 228 posts

Posted 06 June 2006 - 18:28

Verovatno najbolja kupovina za dati novac, jedino se jos nije pokazalo kako se nosi sa korozijom. Pozuri sa kupovinom pre nego sto ponovo vrate carinu na robu iz Rumunije, poskupece i to znacajno!

#19 nesha taxista

nesha taxista
  • Members
  • 678 posts

Posted 10 June 2006 - 09:35

Lako je moguce, jer Zastava zbog Logana vristi do neba!

#20 Drinski67

Drinski67
  • Members
  • 6 posts

Posted 01 February 2007 - 12:10

Krajem novembra 2006. kupio sam Logana 1.5DCI Laureat Pack (najskuplji njihov model: savremen "komon-reil-turbo-dizel" motor i menjac iz klija 2(4.3l na 100km - provereno pri 90km/h u 5. brzini), ABS, klima uredjaj; bord komp; veliki prostor za putnike i prtljag (510l);otvaranje gepeka bez kljuca(!); robusna konstrukcija, vesanje prilagodjeno losim putevima, aluminijumske 15" felne, grejac zadnjeg stakla i retrovizora, el. podesavanje spoljnih retrovitzora, el. podizaci prednjih i zadnjih prozora, metalik boja, vozacevo sediste podesivo i po visini sa podesavanjem ispupcenja u lumbalnom delu ledja; centralna brava sa daljinskim otvaranjem; kodirani kljuc; blokada motora;

Platio sam ga 10740€, ukljucujuci i metalik boju (dobio 200€ popust u toku neke njihove akcije). Do 1. februara 2007. sam presao preko 4000km.

Pre Logana sam vozio 20god starog kadeta 1.6D i naravno da sam izuzetno zadovoljan Loganom u odnosu na stari auto (i sa njim sam se slatko navozao 17000km godisnje). Neke stvari koje budem izneo su mozda pod uticajem podsvesnog poredjenja sa starim kadetom. Medjutim, i u smislu odnosa cena / kvalitet sam prezadovoljan. Jer za te pare nema tolikog auto, da "toliko" trosi goriva i da ima dizel motor, klimu i ABS. Ostalih stvari sam hteo da se odreknem ali prodavac nije mogao da mi smanji cenu jer prodaju samo predefinisane pakete. Npr. smatram da je za nase puteve (i ivicnjake) bolje imati celicne nego aluminijumske felne.

Njime ce biti zadovoljni svi vozaci koji imaju cetveroclanu porodicu. Ima veliki gepek (510l) i prostranu kabinu. Prednja sedista su malo kraca od kadetovih i jos uvek nisam nasao polozaj noge za pedalu gasa, a da nemam tegobe (umor, kocenje noge) pri duzoj voznji. Smeta mi i blizina blatobrana kod kvacila jer uvek pomalo struzem u tepih levim delom cipele.

Podigao sam sediste najvise sto moze u vis i preglednost u napred je tada odlicna osim kada stanete na belu liniju kod semafora. Tada morate ili da se saginjete da viditer semafor, ili da stanete 30-60cm pre bele linije da bi vdeli semafor. U pocetku ce vam smetati slaba preglednost pri voznji u nazad, ali sam se posle skoro 2 meseca i na to navikao tako da sada retko kad konsultujem parking senzore. U pocetku sam imao problema i zbog razlicite "dioptrije" retorvizora u odnosu na kadeta, tako da nisam imao osecaj da li je auto iza mene dovoljno daleko da mogu bezbedno da se prestrojim. Sada nema greske. Probijam se kroz gradsku guzvu kao sa starim autom...

Bord kompjuter pokazuje potrošnju po prospektu - 4.3l na 100km na otvorenom pri 90km/h u 5. brzini, 3 odrasle osobe i 2 dece, prazan gepek (izlet u Smederevo). Na auto putu mi je bord kopjuter je pokazivao 5.0l na 100km. Drugog vikenda sam presao ukupno oko 600 km auto puta, regionalnih puteva po ravnici, planinskih asvaltnih i 10-tak km makadamskih puteva. Na kraju je prosecna potrosnja bila 4.5l. Tada jos nije bio razradjen motor, pa ga nisam "obrtao" vise od 2500 o/min.

Ono sto me prijatno iznenadilo je to sto je auto startan kao da je benzinac (slicno kao punto). Veoma dobro se pokazao prilikom preticanja praznih kamiona koji vec jure oko 75-80km/h. Sa starim kadetom mi je bilo tesko da ga preteknem, a sada zacas ubrzavam sa 70 na 100km/h. Prilikom polaska s mesta treba mu jaci gas (bar 1500 o/min), u odosnu na kadeta i stare dizelase, inace ce se ugasiti motor. Ipak brzina krstarenja (minimalni gas, 5. brzina, bez velike buke) mu je oko 90km/h. Imam osecaj da sam sa kadetom 1.6D pri istim uslovima isao 100km/h. Cak sve vreme imam osecaj da logana vozim 10km/h sporije nego starog kadeta, jer vozim po osecaju optimalnog koriscenja motora (stepen prenosa, potrosnja goriva i buka). Mozda je to zbog zapremine od 1500ccm. Izgleda da nedostaje tih 200ccm da bi krstario stotkom kao sto sam sa starim kadetom, a bez grize savesti zbog potrosnje i buke.

Inace nikakav problem nije da se potera logan brze po auto putu, ali zbog buke, vise tockova, nego vetra, a najmanje motora, prijatnije je voziti po auto putu oko 110. Naravno da momci nece biti odusevljeni sa brzinom od 110km/h, kao sto ce glave porodice biti odusevljeni sa potrosnjom goriva.

Izuzetno je udoban pri prolasku preko neravnina ukljucujuci i tramvajske sine. Upravljac je precizan i lagan (servo). Kvacilo je veoma lagano, kocnica reaguje pri najmanjem pritisku i odmah na vrhu, pa je potrebno navikavanje. Inace, odlicno koci. Menjac je precizan. I oborena i duga svetla su odlicna. Sa oborenim svetlima moze da se ide 80km/h bez bojazni. Procitah negde da dobacuju 70m.

Nedostaci mad.gif

Posle 2 meseca vozikanja otkrio sam i neke manje neodstatake. Zbog tih neodstataka ne bih promenio odluku i opet bih kupio isti auto.

1. Najvise mi smeta resenje za ventilaciju kabine zato sto ne moze da se usmeri vazduh istovremeno na predji i zadnji vetrobran. Postoje 3 glavna polozaja i 2 medju polozaja regulatora vazduha: 1. vetrobran, 2. vetrobran i noge, 3. noge, 4. noge i otvori na tabli i 5. samo otvori na tabli. Kad udjete u auto sa mokrom odecom, stakla se zamagljuju i onda je igranka bez prestanka: prvo odmaglim prednji vetrobran, pa onda dok odmagljujem zadnji vetrobran, prednji opet pocinje da se magli i onda svaki put okrecete regulator s kraja na kraj. Ovde bi bolje redsenje bilo da je komanda za ventalaciju kroz otvore na ionstrument tabli u sredinjem polozaju tockica za regulaciju. Zada bi ti otvori mogli da se kombinuju i sa prednjim vetrobranom, i sa otvorima kod nogu. Ovako su noge uvek u kombinaciji... Mejdutim posle izvesne voznje se sve to stabilizuje i prestaje naizmenicno okretanje tockica.

2. Zatim mi smeta komanda za duga/kratka svetla. Da bi ablednovali, potrebno je povuci rucicu migavca prema sebi i pustiti, sto nije lose. Duga svetla se ukljucuju tako se se rucica (migavaca) povuce malo dublje prema sebi, ali rucica ne ostaje u tom polozaju vec se vraca u pocetni polozaj. Ponovno vracanje na kratka svetla se postize jos jednim povlacenjem rucice na isti nacin, dublje prema sebi i ponovo se rucica vraca u osnovni polozaj. Sve tehnici lepo funkcionise, osim sto nije prakticno: previse dugacak hod rucice i odmeravanje pozicije do koje se povlaci rucica odnosi previse vremena kada vam neko dolazi nocu u susret iza krivine i treba da brzo oborite svetla. Narocito je zamorno kada je gust saobracaj, tako da sam ponekad radije vozio sa obornem svetlima nego da ih svaki cas prebacujem. Na kadetu se rucica odgurne za duga svetla i rucica ostaje u tom polozaju, tako da je za prebacivanje na kratka potrebno samo povuci rucicu prema sebi.

3. U kombinaciji sa komandom za duga/kratka svetla je i lose resena sirena koja se ukljucuje pritiskom na vrh rucice migavaca. Sve fino tehnicki radi, ali opet nije prakticno: kad mi neko izleti na put ja imam instikt da raspalim po sireni, a u toj brzini mi se cesto desi da umesto da svirnem ja povucem rucicu prema sebi sto dovodi do palenja dugih svetala i izostanka zvucnog signala. A danju to nista ne pomaze. U medjuvremenu moram da zakocim, jer nisam skrenuo paznju na sebe, a ovaj izlece na put...

4. Sitan nedostatak je i resenje sipke za proveru nivoa ulja u karteru. Ja je lepo ocistmim krpom, zavucem u leziste, malo sacekam, i kad je izvucem, nije ocigledno jasno do kojeg nivao je ulje, jer se pri izvlacenju sipke iz lezista dugacke cevi uvek isprlja uljem sa strane, tako da je potrebno tumacenje i odgonetanje nivoa ulja. Znaci nije ocigledno.

5. Sledeci nedostatak je taj sto se posle 2 meseca brisac raspao - izasla celicna armatura iz brisaca oko 5 do 10 mm. A i od pocetak je drndao po staklu i pravio veliku buku. To cu probati da reklamiram, a ako ne uspe, kupicu bosove brisace...

6. Za zatvaranje zadnjih vrata potrebno je veca sila nego za prednja vrata. Kad, zatvorite svoja (vozaceva) vrata, pa izvedete dete sa sadnje klupe i zalupite zadnja vrata desi se da vrata ne "legnu" kako treba, pa morate ponovo da ih otvorite i malo jace zalupite. Znaci ako nise koncentrisani vec radite po osecaju sa prednjih vrata, zadnja vrata cete uvek zatvarati 2 puta... i ovo cu probati da reklamiram na prvom servisu, jer se to moze podesiti...

7. alarmni uredjaj koji ugradjuju ima sirenu koja se jedva cuje, a kosta 230€. za te pare je bolje kupiti alarm koji ima i radio dojavu da se alarm aktivirao (zgodno kad pauk pocne da dize auto, a vi dotricite i molite...)

8. papucica kocnice malo skripi, sto sam reklamirao odmah, a oni su rekli da ce se razraditi. Verujem da hoce, ali je bolje bilo da su je odmah podmazali i podesili.. .

9. sledeci nedostatak se ne odnosi na auto, vec na prodavca automobila. Prilikom demonstrativne voznje demponstriran mi je i parking senzor koji me je odusevio svojom konstrukcijim (ultrazvucni, senzori, posebna indikacija za levu i desnu stranu sa dvocifrenim pokazivacem udaljenosti do preporeke), a pri isporuci su pokusali da mi daju senzore koji ne kostaju 100€, imaju traku umesto ultrazvucnih senzora, u jeftinoj kucistu, bez posebne indikacije za levu i desnu stranu... nakon ubedjivanja su pristali da mi daju parking uredjaj koji sam platio...

10. iz druge ruke sam saznao da su jednom coveku umesto miselinki ili kontinentalovih guma podvalili rumusnke, te da se svadjao na sav glas da mu isporuce gume koje je platio i ugovorio...


Zakljucak cool.gif

1. uzimajuci u obzir nedostatke, prednosti i cenu - opet bih kupio isti auto po toj ceni, ali ako povecaju cenu za 20% carine, u obzir dolazi velika konkurencija za 12-13 hiljada evra (najsuplji logan kod nas kosta oko 10800€)

2. prilikom izrade predracuna insistirajte da se navede poimenicno sva oprema (ukljucujuci i tip, npr. parking senzora i auto guma). Verujem da se vlasnik prodavnice ne blamira da umesto kontinenlal guma da rumunske jeftnie gume ili umesto radija sa mp3 citacem da 20€ jeftiniji, ali osoblje, majstori imaju vise motiva da muckaju na sitnicama...

3. prilikom prijema vozila:
- trazite da motorno ulje i tecnost za hladjenje budu napunjeni do dozvoljenog maksimuma
- proverite kompletnost svih sitnica (kljuc za skidanje ratkapne, upaljac, dizalica, kuka za vucu...) po spisku proizvodjac dostavlja sa autom; tu tacno pise da li je u cenu ukljucen upaljac i piksla ili je to dodatna oprema po dodatnoj ceni

4. trazite da vam podese prskalice vetrobranskog stakla, proverite brisace, svetla, migavce, zatvaranje vrata i otklone sve sitne (uobicajene) nedostatke na nultom servisu, pa tek onda potpisite da ste primili vozilo...

5. stavite im do znaja da vam ne lepe svoje reklame po vasem autu, osim ako to bas ne zelite

6. trazite da vam skinu sve najlone koji prekrivaju sedista i da dobro operu auto spolja i iznutra, jer na to imate pravo

7. sve sto vam rade u servisu - kontrolisite jer i na to imate pravo; imate pravo da budete prisutni kada vam menjaju ulje, da bi bili sigurni da su ulje promenili, a ne dosuli...

8. u casopisu auto bild je oko Nove godine izasao clanak koji govori da se razlike u ceni redovnog servisa u garantnom roku po istim procedurama u razlicitim servisima krece od 3 do 8 hiljada dinara... najjeftinije je u Sapcu...


Evo nekih linkova o Loganu: wink.gif

Diler

Vrele Gume

B92

renault-logan.eastrolog

Google

Auto Bild - Nemacki(Nemacki)

Via Michelin (Engleski)


Maler

Drugi dan po kupovini na parkingu mi neko osteti desna zadnja i prednja vrata. Srecom sam kasko osigurao auto. Steta 625€ (zamena zadnjih vrata, a farbanje prednjih), a kasko bilo oko 400€. Sa DDOR Novi Sad sam izuzetno zadovoljan. Cena na rate je kao kod Dunav osiguranja za gotovinu...

Napravio sam i mozda jednu gresku: Ugradio sam zeder i kasko osigurao i od kradje. Mozda je bolje da sam sacekao da istekne kasko osiguranje pa onda da ugradim ono sto tada bude najbolje. Mozda ce tada zeder biti prevazidjen.

S druge strane, ako ukradu auto koji je kasko osiguran, prodje bar 6 meseci do naplate osiguranja... Sta voziti u medjuvremenu...

Nadam se da sam pomogao potencijalnim kupcima Logana...

Attached Files



#21 Montana_

Montana_
  • Members
  • 32 posts

Posted 01 February 2007 - 19:25

Attached File  heineken_beer_pictures_08.jpg   41.18KB   84 downloadsmora da si bio

#22 gile88

gile88
  • Members
  • 54 posts

Posted 01 February 2007 - 21:48

Pun rezervoar,oko 800km malo jace voznje.Sta drugo reci...Slazem se da nije nesto bog zna kolko lep,al auto je bombona za nase uslove.Prezadovoljan sam...Moj savet 1.5 dci

Attached Files



#23 Drinski67

Drinski67
  • Members
  • 6 posts

Posted 02 February 2007 - 08:37

Gile,

Da li se tvoja zadnja vrata jednako lako zatvaraju kao i prednja?

Da li ti se povremeno resetuje sam od sebe pokazivac prosecne potrosnje goriva?

Koji audio uredjaj si dobio sa autom?

Sta su tebi rekli kad si preuzimao auto, gde da tocis gorivo? Da li pazis gde tocis ili tocis gde stignes? Meni su rekli euro4 dizel na Dejtonci, Zmaju 1 i pumpi kod BIP-a? A motor je euro3!

unsure.gif

#24 Drinski67

Drinski67
  • Members
  • 6 posts

Posted 02 February 2007 - 09:26

QUOTE(Montana_ @ 1 Feb 2007, 19:25)
Attached File  heineken_beer_pictures_08.jpg   41.18KB   84 downloadsmora da si bio


Nisam. Vodio sam dete kod lekara i auto ostavio na parkingu. Kad sam se vratio - nigde nikog, ali vrata ostecena... i zato je pun pogodak kasko... a ja se jos predomisljao da li da uzmem ili ne... kao iskusan sam i pazljiv vozas, ne upustam se u rizicnu voznju...

#25 gile88

gile88
  • Members
  • 54 posts

Posted 03 February 2007 - 16:54

Sto se tice vrata,imao sam problema na prednjoj strani.Cak sam vrata na vozacevoj strani morao i da popravljam.Zasto,ni u integri nisu znali da mi kazu.Sto se tice resetovanje,to mi se nije desavlo.Sto se tice audio uredjaja,omah sam zamenio pionirovim mp3 plejerom.,posto sam dobio neku fabricku krntiju.A sto se tice goriva,isto kao i kod vas,dejtonka i zmaj.Licno mislim da je to glupost,al ajde.Ipak ovo nije mercedes,pa da sipas euro 4....Ima dosta mana,ali za te pare auto je fenomenalan.Kada sam ga dobio od tate,posto je on uzeo nesto drugo,bio sam presrecan.I sa mojim ucenickim budzetom,postizem i da se vozim i da stignem gde hocu.E zbog toga,po meni,ovaj auto je fenomenalan

#26 bojan33

bojan33
  • Members
  • 247 posts

Posted 03 February 2007 - 21:14

ja ovaj ne znam da li je moguće da neko može da poredi kadett dizajniran 83. godine i logan 2003. godine (ako sam i pogrešio koju godinu) ... mislim da to nema poentu...

možemo da poredimo bilo koji auto u istom cenovnom rangu... ja sam krajem novembra kupio sebi auto posle opširnog istraživanja "u šta je najbolje potrošiti 10k evra"...

sa loganom ni u jednom milisekundu svog razmišljanja nisam mogao da se pomirim. dizajn auta je kako su već na ovoj temi ljudi primetili yucky.gif, komfor u vožnji je jako diskutabilan, a nivo opreme za preko 10.000 € je prosek opreme koji drugi automobili veće klase imaju po defaultu. Da skratim priču, došao sam do zaključka da je bolje uzeti 4 godine star auto sa kilometražom oko 100.000, bolje marke (u ovom slučaju i dalje renault), common rail 1.9dci motorom od 120KS, veće klase, lepšeg dizajna, i što je meni lično najbitnije veće udobnosti u vožnji (vozio sam i logan)

Servis: auto koji je star 4 godine zahtevao je veliki servis koji je koštao 350€ i obuhvatio je oba kaiša, sve španere, ulje, sve filtere, krajeve letve volana i pločice.
Narednih 15000km ne pipam ništa (prešao sam 4000km već), a posle toga menjam samo ulje. Kaiševe opet na 70000km.

Ono što taj isti Logan nikad neće imati (a i dalje će biti iste cene kao sa polovni renault): sportska sedišta, koža, digitalna klima (odvojena za levu i desnu stranu), merači pritiska u gumama, naslon za ruke, 4 utičnice za 12V (pogodno za mobilne telefone, adaptere za laptop i kojekakve lampe), sva četiri podizača sa mogućnošću zaključavanja zadnjih, muzika na volanu, volan podesiv po visini i dubini, 8 air bagova (5 zvezdica na encap testu), maksimalna snaga i brzina sa razlikom nebo&zemlja u odnosu na logan, magnetna kartica umesto ključa, itd, itd.

Cena? Prava sitnica ! 9.000€ za keš ili 10.800 € na četvorogodišnju otplatu.

Malo tehničkih karakteristika:

Renault Laguna 1.9dci dynamique
dužina 4.78m
širina: 1.77m ( sa retrovizorima 2.06m)
visina: 1.48m
pneumatici: 245/45/17
ubrzanje od 0 do 100 za 11 sec
max brzina: 199km/h
max. obrtni momenat Nm pri o/min: 300/2000

Posle kupovine auta, doterao sam ga na parking i parkirao pored istog tog logana(komšijskog, takođe novog novcijatog sa full opremom) i prošao sa komšijom sve ovo. Komšija je posle pola sata razgovora slegao ramenima i rekao: pa dobro, jeste u svakom segmentu bolji auto, ali makar je moj auto nov. Čak je i unutrašnjost takva da je jedan komšija pitao jel nov auto (treba paziti sa kog placa se kupuje auto i nema problema). Pritom smo se složili da je "skidanje celofana" na autu jako skup sport.

to je znači samo jedan primer. Ako budete imali volje, nastavićemo serijal "zašto je logan loša kupovina" na primerima FIAT Stila 2002.god (7100€) i Opel Vectre 2003. god (11.500€)

evo i da vas ne uskratim za sliku:

Attached Files



#27 Drinski67

Drinski67
  • Members
  • 6 posts

Posted 03 February 2007 - 23:28

QUOTE(bojan33 @ 3 Feb 2007, 21:14)
ja ovaj ne znam da li je moguće da neko može da poredi kadett dizajniran 83. godine i logan 2003. godine (ako sam i pogrešio koju godinu) ... mislim da to nema poentu...

- kadet je bio 86 godiste. I bio sam veoma zadovoljan s njim... kadet sam pomenuo da bi se lakse shvatio moj aspekt. Znaci, nije mi priorotet sportska voznja, vec ekonomicnost u ekspoloataciji (potrosnja goriva, odrzavanje...) i sa tog aspekta sam zadovoljan i loganom... blink.gif

QUOTE
možemo da poredimo bilo koji auto u istom cenovnom rangu... ja sam krajem novembra kupio sebi auto posle opširnog istraživanja "u šta je najbolje potrošiti 10k evra"...

- slazem se. kad sam kupovao auto to sam i istrazivao: sta moze da se kupi za 10000 evra? Prioritet su mi bili ekonomicnost ekslpoatacije, klima i ABS... ostalo sam dobio preko svoje volje jer Integra nije htela da smanji cenu a da odustanem od alu-felni, podizaca, grejaca i td... dry.gif

QUOTE
sa loganom ni u jednom milisekundu svog razmišljanja nisam mogao da se pomirim. dizajn auta je kako su već na ovoj temi ljudi primetili  yucky.gif, komfor u vožnji je jako diskutabilan, a nivo opreme za preko 10.000 € je prosek opreme koji drugi automobili veće klase imaju po defaultu. Da skratim priču, došao sam

Ni ja nisam odusevljen dizajnom, narocito zadnjeg dela karoserije;

Ali, koji auto, posto i gde ima da se kupi auto sa sledecim katakteristikama: unsure.gif

savremen "komon-reil-turbo-dizel" motor i menjac iz klija 2(4.3l na 100km - provereno pri 90km/h u 5. brzini), ABS, klima uredjaj; bord komp; veliki prostor za putnike i prtljag (510l);otvaranje gepeka bez kljuca(!); robusna konstrukcija, vesanje prilagodjeno losim putevima, aluminijumske 15" felne, grejac zadnjeg stakla i retrovizora, el. podesavanje spoljnih retrovitzora, el. podizaci prednjih i zadnjih prozora, metalik boja, vozacevo sediste podesivo i po visini sa podesavanjem ispupcenja u lumbalnom delu ledja; centralna brava sa daljinskim otvaranjem; kodirani kljuc; blokada motora, maglenke(zaboravio ranije da ih pomenem);

Bas bih bio zahvalan za konkretan odgovor ...

QUOTE
do zaključka da je bolje uzeti 4 godine star auto sa kilometražom oko 100.000, bolje marke (u ovom slučaju i dalje renault), common rail 1.9dci motorom od 120KS, veće klase, lepšeg dizajna, i što je meni lično najbitnije veće udobnosti u vožnji (vozio sam i logan)

- i ovde se slazemo; samo ja nisam mogao da nadjem takav auto; kakav sam baksuz posle mesec dana bih morao da radim ne nulti servis vec generalku... a vec sam bio sit svracanja kod majstora sa kadetom... da se razumemo kadet je bio ekonomican, ali morao je da se odrzava; istina za male pare, ali za puno vremena kojeg nisam imao vise na raspolaganju... tired.gif

QUOTE
Ono što taj isti Logan nikad neće imati (a i dalje će biti iste cene kao sa polovni renault): sportska sedišta, koža, digitalna klima (odvojena za levu i desnu stranu), merači pritiska u gumama, naslon za ruke, 4 utičnice za 12V (pogodno za mobilne telefone, adaptere za laptop i kojekakve lampe), sva četiri podizača sa mogućnošću zaključavanja zadnjih, muzika na volanu, volan podesiv po visini i dubini, 8 air bagova (5 zvezdica na encap testu), maksimalna snaga i brzina sa razlikom nebo&zemlja u odnosu na logan, magnetna kartica umesto ključa, itd, itd.
Cena? Prava sitnica ! 9.000€ za keš ili 10.800 € na četvorogodišnju otplatu.

-sve me ovo veoma privlaci; wub.gif("i tata bi sine"); mada auto je malo predugacak za gradsku voznju i moj ukus; nisi napisao koliko trosi van grada?

Bas sam imao velliku zelju da prvu put u zivotu nekom auto budem prvi thumbsup.gif

#28 KishiRobert

KishiRobert
  • Members
  • 125 posts

Posted 03 February 2007 - 23:55

QUOTE(bojan33 @ 3 Feb 2007, 21:14)
da je bolje uzeti 4 godine star auto sa kilometražom oko 100.000, bolje marke (u ovom slučaju i dalje renault), common rail 1.9dci motorom od 120KS, veće klase, lepšeg dizajna, i što je meni lično najbitnije veće udobnosti u vožnji (vozio sam i logan)

samo mi jedno kazi,
da li si ti siguran da ta tvoja laguna ima "samo" oko 100.000km predjeno?

ja licno mislim da svi ti polovni noviji automobili imaju mnogo vise predjeno,nego sto cager pokazuje.

Edited by KishiRobert, 04 February 2007 - 00:11.


#29 Carlos

Carlos
  • Members
  • 335 posts

Posted 04 February 2007 - 08:19

QUOTE(KishiRobert @ 4 Feb 2007, 00:55)
samo mi jedno kazi,
da li si ti siguran da ta tvoja laguna ima "samo" oko 100.000km predjeno?

ja licno mislim da svi ti polovni noviji automobili imaju mnogo vise predjeno,nego sto cager pokazuje.

Računaj da je optrilike ta cifra. Prosečan auto u proseku pređe godišnje oko 20 000 - 30 000 km. Tako računaju i proizvođači automobila kada daju garanciju - recimo Chevrolet ovde daje 5 godina ili 100 000 km, Toyota čini mi se 3 godine ili istih 100 000 km. Naravno, uvek postoji varijanta da je to bio službeni auto i da je vožen mnogo više, ali takav auto bi bio vidno pohaban.

#30 Tresko

Tresko
  • Members
  • 7,316 posts

Posted 04 February 2007 - 09:14

QUOTE
Sa oborenim svetlima moze da se ide 80km/h bez bojazni. Procitah negde da dobacuju 70m.


Cela ona pisanija o Loganu je krajnje komična, ali ovo? laugh.gif