Opel Astra G, 1.6
#1
Posted 11 November 2005 - 10:52
Cuo sam da je to solidan motor ali ne znam druge karakteristike..
#2
Posted 11 November 2005 - 13:31
inace ako ti to ne smeta, auto je relativno prostran i udoban (ima veliki hod amortizera pa nekad imas osecaj da si na brodu, sto ja ni najmanje ne volim), ali nije posebno upravljiv. pozadi je dosta nepregledan, ali se na to lako naviknes (bar ja jesam). meni se ni mesto vozaca nije svidelo (volan je nekako suvise nizak i pod neprirodnim uglom), ali to moze da bude i pitanje konstitucije...
#3
Posted 11 November 2005 - 15:41
hvala, pre svega.ne znam sta ti je to g, ali vozim povremeno astru klasik 1.6, pa ako je to to onda mislim da ti je bolje da kupis nesto drugo... motor je pristojan, ali se sa menjacem nije video pre nego sto je uguran u istu skoljku... stepeni prenosa su jako dugi, a i sama rucica je prilicno neprecizna, pa iznutra izgleda kao da vozis auto sa motorom 1.1
inace ako ti to ne smeta, auto je relativno prostran i udoban (ima veliki hod amortizera pa nekad imas osecaj da si na brodu, sto ja ni najmanje ne volim), ali nije posebno upravljiv. pozadi je dosta nepregledan, ali se na to lako naviknes (bar ja jesam). meni se ni mesto vozaca nije svidelo (volan je nekako suvise nizak i pod neprirodnim uglom), ali to moze da bude i pitanje konstitucije...
A "G" oznacava ove novije modele, sto imaju moderniju liniju (vuce na vektru) od '98 se proizvode...nemaju onaj oblikasti gepek nego ovaj malo srezan. Ovo sto kazes za stepen prenosa, mislis na hod rucice ili ubrzanje u stepenu?
Kako ti se svidja na ubrzanju, i kakva je potrosnja?
#4
Posted 12 November 2005 - 09:53
Da pojasnimo, Astra Classic je model F, koji se u Nemackoj proizvodio do 1998., a zatim u Poljskoj do prosle godine, a Astra Classic II je G model koji se do prosle godine paravio u Nemackoj, a sad takodje u Poljskoj.hvala, pre svega.
A "G" oznacava ove novije modele, sto imaju moderniju liniju (vuce na vektru) od '98 se proizvode...nemaju onaj oblikasti gepek nego ovaj malo srezan. Ovo sto kazes za stepen prenosa, mislis na hod rucice ili ubrzanje u stepenu?
Kako ti se svidja na ubrzanju, i kakva je potrosnja?
Uopsteno govoreci, Opeli uglavnom imaju pristojnu mehaniku,ali im je limarija slabija i na to svakako treba da obratis paznju ako kupujes polovan, detaljan pogled odole apsolutno preporucujem. Motor ne trosi puno, a i plinski uredjaj prihvata bolje nego mnogi drugi automobili, ako te to zanima. Ostalo ti puno zavisi od stanja vozila.
#5
Posted 13 November 2005 - 12:26
Hvala puno.Da pojasnimo, Astra Classic je model F, koji se u Nemackoj proizvodio do 1998., a zatim u Poljskoj do prosle godine, a Astra Classic II je G model koji se do prosle godine paravio u Nemackoj, a sad takodje u Poljskoj.
Uopsteno govoreci, Opeli uglavnom imaju pristojnu mehaniku,ali im je limarija slabija i na to svakako treba da obratis paznju ako kupujes polovan, detaljan pogled odole apsolutno preporucujem. Motor ne trosi puno, a i plinski uredjaj prihvata bolje nego mnogi drugi automobili, ako te to zanima. Ostalo ti puno zavisi od stanja vozila.
zar oni nemaju pocinkovanu karoseriju? Cuo sam i da menjac nije bas ludo dobar... Meni se kao masina bas svidja, ali cisto onako "na oko".
#6
Posted 14 November 2005 - 08:07
#7
Posted 14 November 2005 - 11:02
Takodje, problem sa ubrzavanjem koji snisna opisuje moze da bude i do elektronike koja nije nastelovana kako treba, jer to moze puno da utice na rad motora.
#8
Posted 14 November 2005 - 15:43
#9
Posted 14 November 2005 - 17:40
Rekli su mi da je razlika i u potrosnji i u startnosti drasticna izmedju ovog od 8 i ovog od 16v. Cak su mi pominjali da se ovaj od 8 manje kvari ali to opet mogu da budu lovacke price...
++k, kako je tvoje iskustvo sa razlikom u potrosnji izmedju 8 i 16v?
#10
Posted 14 November 2005 - 22:23
Ako volis trke, moj komsija je bio sampion u reliju, pa mogu da te povezem s njime.
#11
Posted 16 November 2005 - 17:54
Ono sto ima manje delova uvek ima uslove da se i manje kvari. Osim toga, moguce je da motor koji uz istu zapreminu ima vecu snagu krace i traje. A opet 8v motor je prilicno slabasan za karoseriju koja uopste nije laka, a u g modelu nije ga bas lako ni pronaci, vecina proizvedenih je 16v.Mene interesuje bas ta 1.6 varjanta.
Rekli su mi da je razlika i u potrosnji i u startnosti drasticna izmedju ovog od 8 i ovog od 16v. Cak su mi pominjali da se ovaj od 8 manje kvari ali to opet mogu da budu lovacke price...
++k, kako je tvoje iskustvo sa razlikom u potrosnji izmedju 8 i 16v?
#12
Posted 16 November 2005 - 21:45
Znas kako, vecina nasih majstora nema ni dana profesionalne obuke nego budzi ono sto ume da budzi, i zbog toga oni vise cene te 8v motore koji su jednostavniji i (njima) laksi za odrzavanje i popravke. Takodje postoji (verovatno lovacka) prica da je ovaj 16v "osetljiviji" na nekvalitetno gorivo koje je kod nas, i da tu dolazi do nekih talozenja na ventilima... U principu ne bi trebao da imas problem sa tim ako redovno menjas filter za gorivo i ne kupujes corbu bas bilo gde.Cak su mi pominjali da se ovaj od 8 manje kvari ali to opet mogu da budu lovacke price...
++k, kako je tvoje iskustvo sa razlikom u potrosnji izmedju 8 i 16v?
Sto se potrosnje tice, nemam to uporedno iskustvo na istoj kubikazi. Drugar koji ima 1.6 8v kaze da mu auto u gradu trosi do 9l, meni sa 1.8 16v varira izmedju 10 i 12 , sto najvise zavisi od toga kako sam raspolozen tih dana (bukvalno!), koliko ga garim pri startovanju ili preticanju. Ako sam narocito opusten sidje i meni gradska potrosnja do 9,3l.
#13
Posted 26 November 2005 - 18:34
Jedini motor u Astri G sa 8 ventila je 1.6 i ima 75 konja što mislim da je premalo, naročito ako uzimaš auto sa klimom. Ako si zainteresovan, bolje traži nešto sa 16 ventila.
#14
Posted 28 November 2005 - 14:21
znam da je g onaj amerikanizovani model (koji se meni ni najmanje ne svidja)... moj komentar se odnosio ne pitanje motora i menjaca.... pretpostavio sam da to nisu menjali). ova astra je kupljena pre godinu i mesec dana (tada je bila nova) i dosad je presla 30 kkm. inace sto se tice potrosnje ja ti nisam posebno dobar reper jer je bas ganjam, tako da ti podatak ne znaci mnogo... po pitanju menjaca sam bio jasan, ali evo opet... dakle stepeni prenosa su dugi- to znaci da nikako da stignes iz druge u trecu i iz trece u cetvrtu.... ubrzanje nije neko i zato se osecas da vozis auto sa malim motorom... (inace ipak mozes da ides 170, ali ako imas dugu pravu deonicu)... sto se tice same mehanike menjaca- peta ti je relativno nepristupacna (nekako deluje zavuceno... ali i na to se naviknes), i nije neka ubistvena preciznost, ali nije ni krs.
ne znam kakve sto to vi "critical billshit" Astre vozili, al' evo...
Moja Astra G 1.6 Twinport (iliti Classic II, za "istočna tržišta):
1.6 Twinport (štedljivija varijanta 1.6 16V motora); Ono što je kod VWa FSI, to je kod Opela Twinport
103 KS (1.6 16V - 100KS)
147Nm pri 3600okr/min (1.6.16V - 150Nm)
Vmax=188 km/h (kazaljka "liže" brojku 200)
potrošnja (moja) od 6,5 - 9,5; ovo 9,5 je isključivo gradska sa kratkim dionicama (do 5km);
Mjenjač na Astrama Classic II je do jaja. Vjerojatno i zato jer je u njima serijski
ugradjen sportski mjenjač iz Astre G (benzin ili diesel, svejedno). Stupanj za vožnju unazad eventualno zna zajebavati jer poneki puta "zagrebe" ako pokušaš na brzaka ubaciti u brzinu.
Garancija je 2 godine na komletan auto i 12 na lim. Toliko
ima tu na ovom site-u i usporedni test F Focus, Audi A3, i Astra 1.6 Twinport (istina na njemačkom) gdje se pokazalo uloženo/dobiveno=Astra. Audi je naravno finiji, dorađeniji, luksuzniji al' ga kolje cijena. Što se motora tiče, Astrin je u testu pobijedio
#15
Posted 28 November 2005 - 15:53
Nova, prešao sam oko 2000 km i mogu reći da je auto potpuno OK.
Potrošnja, kao i kod svakog automobila od 1600 ccm - grad oko 10l (do 12l u zavisnosti od gužve, relacije, vremenskih prilika i težine noge), na otvorenom oko 8l. Pretpostavljam da može i niže ali nije to za mene
Obzirom da sam ljubitelj Citroena (koga posedujem), mogu reći da mi je Astra malo tvrda, ali nemam ništa protiv. Dobra izrada, dobra završna obrada, velika polica ispred suvozača i dosta pregrada za sitnice.
Ono što sam video da će mi smetati je ravan gepek bez ikakvog uporišta za kojekakve sitnice koje će se po njemu kotrljati, ali i to se da rešiti.
Pripaziti na potrošnju motornog ulja. Kod nekih mojih kolega pokazali su se zanimljivi rezultati, a generalno Opel "ima problema" sa potrošnjom ulja.
Nemam nikakve zamerke na mehaniku - koliko para toliko i muzike. Ko voli sportskiju vožnju, neka se "otvori", ovo je pristojan auto za poslovne i porodične ljude.
(Zašto pod navodnicima ? Nije potrošnja ulja nikakva katastrofa, ali ljudi navikli da voze i ne proveravaju ništa.)
Premala mi kilometraža (trenutno) za neke ozbiljnije komentare, ali mislim da je ovaj auto dobar izbor.