Najgledaniji filmovi
#136
Posted 31 May 2007 - 01:23
2001 Space Odyssey
mada mi nikad ne bi palo napamet da Kubrika kvalifikujem kao omiljenog rezisera...
ali ova dva filma izgleda zaista imaju kvalitet simfonije. mozes da ih gledas vise puta nedeljno.
sad skoro sam gledao 2001 po ko zna koji put...
i uzivao sam u svakom stepenu obrta svakog objekta u svemiru.
taj film je snimljen 1968-me.. a i dan danas izgleda fenomenalno.
cinjenica koja sve druge holivudske sf spektakle baca direktno u smece.
cik probajte danas da odgledate prvog terminatora ili prvi star wars film.
blam.
sad se setih Tarakovskog i Solarisa.
cist primer kako dobra fotografija, scenografija itd.. uvek pobedjuju specijalne efekte.
mada nije bas za visestruka gledanja... pogadja negde dublje nego Kubrik.
#137
Posted 31 May 2007 - 03:28
-Šunka,šunka
-Mediterraneo
-Malena
-Rebecca
-Prohujalo s vihorom
-Prozor u dvorište
-Ben Hur
-Big Lebowsky
-Jerry Maguire
-Forrest Gump
edit/
zaboravih Predskazanje
Edited by Hannah, 31 May 2007 - 03:30.
#138
Posted 31 May 2007 - 06:54
+ dodatak
#139
Posted 31 May 2007 - 11:46
#140
Posted 02 June 2007 - 12:27
L.A.Story
Split Second
Klasika:
Terminator 2
Indiana Jones 3
Return of the Jedi
Monty Python And Holy Grail
Running Man
Predator
Dumb & Dumber
Maverick
Hot Shots 2
The Gods Must Be Crazy
Porodično:
Bad Boys - sa bratom
American Ninja - sa ćaletom
Dirty Dancing - sa majkom
Svaki put kad su na TVu:
French Kiss & Forget Paris - a ne volim Francuze
#141
Posted 03 June 2007 - 11:01
nadam se da cu ga gledati jos 20 puta
#142
Posted 03 June 2007 - 11:47
Za ostalo nisam siguran, ali 10+ puta:
Blade runner
First contact
Dan mrmota
White Men Can't Jump
Ko to tamo peva
Maratonci
...
#143
Posted 03 June 2007 - 12:44
nadam se da cu ga gledati jos 20 puta
dok ga ne odgledaš kako treba!?
#144
Posted 05 June 2007 - 19:20
#145
Posted 06 June 2007 - 14:22
1. Povratak Otpisanih
2. Viva Las Vegas
3. Kameni cvet ...
4. Sasa
Svojevoljno
1. Riba zvana Vanda
2. Brajanovo zitije
3. Viking Erik
4. Monty Piyhon at Hollywood Bowl
4. Blade Runner
5. Ratove zveza - sva tri dela
6. Reality Bites (ne bas uvek svojevoljno)
7. Goonies
8. Njegova devojka Petko
9. Arsenik i stare cipke
8. Sever-severozapad
.... ima jos puno
#146
Posted 08 June 2007 - 13:05
american beauty
stealing beauty
terminator 2
as good as it gets
goonies
kako je propao r'n'r
mi nismo andjeli 1
almost famous
billy elliot
drakula
vestica tinejdzerka
can't buy me love
pretty woman
velvet goldmine
a life less ordinary
trainspotting
top secret
edward scissorhands
mala sirena
lepotica i zver
ne mogu da se setim vishe , ali ima ih josh, kukuuuuuuu , sta sam sve korisno mogla uraditi za to vreme
#147
Posted 11 June 2007 - 10:58
There is death everywhere these days Johnny....
...and your soul belongs to ME !!!
#148
Posted 11 June 2007 - 13:49
gospodar 5 puta godisnje
indiana 5 puta godisnje
terminator 5 puta godisnje
od ostalih football factory,seven,itd.
#149
Posted 13 June 2007 - 12:52
2. forrest gump
3. lovac na jelene
#150
Posted 14 June 2007 - 06:58
One Point O aka Paranoia 1.0
Jedan od primera kako se dobar cyberpunk može da uradi sa malo kinte. Odličan je i izbor glumaca : Jeremy Sisto, Deborah Kara Unger, Udo Keir, Lance Henriksen.