Moja lista za 2015:
1. The Lobster
2. Room
3. The Danish Girl
4. H8ful 8
5. Spotlight
Posted 02 April 2016 - 15:02
Moja lista za 2015:
1. The Lobster
2. Room
3. The Danish Girl
4. H8ful 8
5. Spotlight
Posted 02 April 2016 - 19:38
Edited by Ne sam Safete, 02 April 2016 - 19:39.
Posted 02 April 2016 - 19:45
Posted 03 April 2016 - 10:36
Prethodnih godina sam mnogo vise gledao ove novije naslove, a i filmove generalno, tako da iz 2015 sam odgledao samo Spotlight, Hateful Eight i Revenant. Sva tri odlicna, svaki na svoj nacin.
Veceras cu odgledati Room, meracim ga vec neko vreme.
Spotlight - bas me je odusevio i mislim da ce mi verovatno ostati kao najbolje ostvarenje 2015. Bas sve, pisao sam vec o njemu.
Hateful Eight - jbg, Tarantino, svaki njegov film mi je dobar, svaki je prepun odlicnih dijaloga i dosta humora. Samuel L. i prica pred kraj tamo me je odusevila
Revenant - Odlican - pocevsi od onih najbitnijih stvari pa do kadrova/"muzike" koja ti nabija tenziju itd. Scena sa medvedom je realno highlight ako se izdvaja i zaista je neverovatno uradjena. Mnogi su misljenja da se titralo Leonardu da konacno klepi tog Oskara - sve u svemu, odlicno. Vidi se koliko je Innaritu dobar i ujedno jako specifican lik, ocekuje se od njega dosta dobrog ubuduce.
A sada i naslov teme sto govori - The Best Offer (2013)
recimo 8/10, nista sto nikada nismo videli na filmu, ali svakako itekako vredan gledanja.
Posted 03 April 2016 - 14:00
A sada i naslov teme sto govori - The Best Offer (2013)
recimo 8/10, nista sto nikada nismo videli na filmu, ali svakako itekako vredan gledanja.
Znam da o ukusima ne vredi raspravljati, ali stvarno ne razumem kako nekome može da se svidi taj film... Predvidljiva, tupava priča. Glumacka ekipa sastavljena od kucamo na vrata zaboravljenih asova. Režija slaba. Jedino je produkcija ok. 4/10
Posted 03 April 2016 - 15:00
Ne bih rekao predvidiva i tupava priča, isto tako nije neki epski plot twist, ali meni sasvim ok. Film sam odgledao sinoć i svideo mi se, da me pitaš za opštu preporuku sigurno nije u top 30.
Moguće da nisam imao neka velika očekivanja od samog filma pa zato i bolji utisak - sve u svemu možda je 8/10 prevelika ocena ako 10 reprezentuje ono najbolje što film budi, stoga neka bude korigovano na 7
Evo nešto "bolje" što sam skoro gledao - Side Effects (2013)
Edited by Kendrick, 03 April 2016 - 18:00.
Posted 03 April 2016 - 20:02
Meni je the best offer odlican film i iskreno prvi put cujem da se nekome ne svidja.
Kad sam vec tu:
Drishyam
http://www.imdb.com/title/tt4430212/
Odlican indijski film, sve preporuke.
Memories of murders
http://www.imdb.com/title/tt0353969/
Takodje odlican, ako ima neko ko ga je propustio neka pogleda obavezno.
Posted 04 April 2016 - 07:12
Memories of murders
http://www.imdb.com/title/tt0353969/
Takodje odlican, ako ima neko ko ga je propustio neka pogleda obavezno.
Baš dobro što si podsetio na ovaj film, ako se ne varam bio je prikazan pre nekoliko godina na nekom od festivala ovde kod nas ali pod potpuno drugačijim nazivom na srpskom; htela sam da ga pogledam ali sam skroz to zaboravila, deluje jako interesantno i verujem da je dobar.
The Best Offer se i meni jako dopada.
Poslednje što sam ja odgledala je The Room - iako je tema jako potresna, i film generalno ostavlja jak utisak, ne mogu da kažem da sam oduševljena (verovatno su u pitanju velika čekivanja), mada gluma je sjajna, s time što je meni klinac bolji. Ne pamtim kada sam videla bolju dečju glumu od ove.
Posted 04 April 2016 - 19:20
Prethodnih godina sam mnogo vise gledao ove novije naslove, a i filmove generalno, tako da iz 2015 sam odgledao samo Spotlight, Hateful Eight i Revenant. Sva tri odlicna, svaki na svoj nacin.
Veceras cu odgledati Room, meracim ga vec neko vreme.
Spotlight - bas me je odusevio i mislim da ce mi verovatno ostati kao najbolje ostvarenje 2015. Bas sve, pisao sam vec o njemu.
Hateful Eight - jbg, Tarantino, svaki njegov film mi je dobar, svaki je prepun odlicnih dijaloga i dosta humora. Samuel L. i prica pred kraj tamo me je odusevila
Revenant - Odlican - pocevsi od onih najbitnijih stvari pa do kadrova/"muzike" koja ti nabija tenziju itd. Scena sa medvedom je realno highlight ako se izdvaja i zaista je neverovatno uradjena. Mnogi su misljenja da se titralo Leonardu da konacno klepi tog Oskara - sve u svemu, odlicno. Vidi se koliko je Innaritu dobar i ujedno jako specifican lik, ocekuje se od njega dosta dobrog ubuduce.
A sada i naslov teme sto govori - The Best Offer (2013)recimo 8/10, nista sto nikada nismo videli na filmu, ali svakako itekako vredan gledanja.
i meni je best offer za neku 8/10, mada nije da bas nesto slicno nismo videli..
matchstick men 2003, sa cageom
Edited by _tito_, 04 April 2016 - 19:23.
Posted 04 April 2016 - 19:43
i meni je best offer za neku 8/10, mada nije da bas nesto slicno nismo videli..
Pa rekao sam "nista sto nikada nismo videli"
Da ne bude samo pjur odgovor na ovo,
The Man from Earth - malo "manje poznat" film, svakako nije za one kojima je akcija jedini vid dinamike - gotovo 99% filma se odvija u jednoj kuci, u dve-tri prostorije. Fenomenalna prica i dijalozi medju likovima - blagi info;
Profesor lokalnog univerziteta/skole u omanjem mestu organizuje "party" odnosno okupljanje kod sebe kuci da se pozdravi sa svojim dragim kolegama profesorima, jer odlazi na drugo mesto i drugi posao.
Nenametljivo krece da prica kako je, zapravo, na zemlji mnogo duze nego sto covek njegovih (35-45) bi trebalo. Krecu pitanja, iscudjavanja, a on objasnjava kako i zasto, sta je sve prosao, cemu je prisustvovao itd.
Bukvalno nisam trepnuo gledajuci, tih, sat i po vremena filma.
Ovo se, pak, moze nazvati "necim sto nismo videli" ako ne nikad, onda smo bas bas retko.
10/10
edit : 12 Angry Men je verovatno jedini film sa kojim se moze porediti "The Man from Earth".
Edited by Kendrick, 04 April 2016 - 19:44.
Posted 04 April 2016 - 20:20
meni je bolji 12 angry od "pecinskog coveka"
Posted 06 April 2016 - 13:00
Pa rekao sam "nista sto nikada nismo videli"
Da ne bude samo pjur odgovor na ovo,
The Man from Earth - malo "manje poznat" film, svakako nije za one kojima je akcija jedini vid dinamike - gotovo 99% filma se odvija u jednoj kuci, u dve-tri prostorije. Fenomenalna prica i dijalozi medju likovima - blagi info;
Profesor lokalnog univerziteta/skole u omanjem mestu organizuje "party" odnosno okupljanje kod sebe kuci da se pozdravi sa svojim dragim kolegama profesorima, jer odlazi na drugo mesto i drugi posao.
Nenametljivo krece da prica kako je, zapravo, na zemlji mnogo duze nego sto covek njegovih (35-45) bi trebalo. Krecu pitanja, iscudjavanja, a on objasnjava kako i zasto, sta je sve prosao, cemu je prisustvovao itd.Bukvalno nisam trepnuo gledajuci, tih, sat i po vremena filma.
Ovo se, pak, moze nazvati "necim sto nismo videli" ako ne nikad, onda smo bas bas retko.10/10
Meni je "Man from Earth" lektira, nikako ne mogu da ga stavim u grupu manje poznatih filmova, čak i pod navodnicima
Posted 06 April 2016 - 13:54
Meni je "Man from Earth" lektira, nikako ne mogu da ga stavim u grupu manje poznatih filmova, čak i pod navodnicima
Ako mi verujes, dvoumio sam se da li to da napisem
Dosta ljudi kojima sam preporucio/pomenuo nije cula za isti, i realno glumacka a i cela ekipa u i oko filma je relativno unknown edit - face koje smo vidjali po filmovima i serijama, ali niko relativno "afirmisan" takoreci.
Svakako film koji je zasluzio vise paznje, nek bude tako
Mada vrteli su ga na N1 dobrih mesec i po dana pre tipa pola godine, do tada ga nigde nisam vidjao, sem u nekim preporukama na stranim portalima i forumima.
---
Bulevar revolucije (1992) - nebo i zemlja ono sto sam gledao pre 10+ godina i ovo sinoc. Tek sam gledavsi ga sinoc (celog) uvideo koliko ima propusta i koliko na momente gluma i rezija deluju amaterski.
Deluje kao produkcija neke ekipe sa 4. godine FDU-a tada, iz ove perspektive.
Primer - abitan lik iz ekipe koja "se ne gotivi" sa Lecicem glumi smekera/bajicu, kadar od tri sekunde gde njemu pramen pada na obraz a on pravi najizvestacenije face i krivi obrve. Bas amaterski :/
Pokusah da nadjem opravdanje u godini kada je film snimljen, al jbt "kvalitetniji" filmovi sa vise cima su se pravili mnogo pre ovog, na ovim prostorima.
The Crimson Rivers (2000) - sta znam, odlican glumacki duo u vidu Zan Reno-a i Vinsent Kasela, radjeno po knjizi valjda, nista za oduseviti se, gledljiv svakako, nije lose.
Utisak da je Kasovic bolje "odradio" La haine i Ameliju.
6/10
Edited by Kendrick, 06 April 2016 - 13:57.
Posted 07 April 2016 - 21:59
Spotlight.
Dosta dobar, malo u nekim scenama razvučen, malo ide jeza od stvarnih činjenica opisanih u filmu. Samo ne znam da li je Michael Keaton maskiran, ili je stvarno toliko omatorio...
7/10
Posted 10 April 2016 - 08:20
The Diary of a Teenage Girl
http://www.imdb.com/title/tt3172532/
Vrlo zabavan i osvezavajuc film. Tema je vrlo kontraverzna, ali fino upakovana. Nije film za svakoga, ali meni se dopao
Edited by Mrs. Nobody, 10 April 2016 - 09:59.